Sielenna’s Weblog


Concepting – opdracht 7
oktober 31, 2008, 10:22 am
Filed under: CMS | Tags: , ,

In week 7 was het de bedoeling om feedback te geven aan een klasgenoot. Ik heb gekozen om Alex feedback te geven, opdracht Osborn’s checklist.

Poster Alex van Amersfoort

Poster Alex van Amersfoort

Wat vind ik goed:

Ik vind dat Alex goed systematisch te werk is gegaan. Hij heeft eerst de boel geanalyseerd en daarna in hele concrete woorden opgeschreven wat hij goed en slecht vond. Ik vind dat hij heel kritisch geweest is en dat is het eindresultaat zeker ten goede gekomen. Ik vind het leuk dat hij ondanks dat de verbeterde poster heel anders is geworden qua look & feel, toch een deel van de oude poster bewaard. Het eindresultaat ziet er heel fris uit.

Wat kan er beter:

Ik denk dat de modellen en de apparaten wel meer een eenheid zouden kunnen hebben. Ook de kleuren van de letters (nu een roze en rood), zou ik anders gedaan hebben. Of allebei rood of allebei roze. Voor een volgende keer zou het misschien leuk zijn om niet letterlijk een tv of laptop neer te zetten, maar te kiezen voor een metafoor.


Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

